вторник, 15 април 2008 г.

Включване

Ехей?
Някой...?

Завлядяващото усещане за неприсъствие се засилва. Няма ме, няма ме, няма ме....
Пхах.
Толкова емо-вско :)
Deep inside в дълбоката облачност.

Да вземеш да се стегнеш, мммм?

Много го обичам този Април. Дъжд, пролет, пак дъжд и пак пролет. Дърветата са светло зелени, не онзи прашен матов цвят, който добиват през лятото. По затревените площи са се плеснали огромни лекета от жълтурчета, люлякът също е цъфнал... И е свежо, свежо, свежо....
Не се залъгвам, че ако имах повече време щях да го седна на някоя пейка да погледам. Но поемам с пълни гърди, докато преминавам.
Секунда, присъствие, досег, отбелязване, отминаване. И все едно не съм минавала от там.
Йеп!

4 коментара:

Bla каза...

"Много го обичам този Април."

Аз пък неистово го мразя. :) Ебати "женския" месец, ебати ужаса... И за т'ва го пиша с малка буква. :D

Анонимен каза...

я, априлски ентусиазъм :)
*много ти се радвам на поста, между другото!*
(=

Vessy Stag каза...

@Bla:
И на месеца ще му се накриви шапката :)
Споко, иде май, пък тогава е началото на истинските гръмотевични бури :)

@Бу:
Гуш за теб :)

Bla каза...

Гръмотевичните бури рулират.