вторник, 23 септември 2008 г.

Some Art...?

Вероятно има и по-лоши места за живеене от Люлин. Също така със сигурност има и по-добри. Малко ми е неприятно, когато отговарям на класическия въпрос „От къде си?”, да наблюдавам после смесената реакция от погнуса, изтръпване, облекчение, че не-ние-живеем-там и тн. Всъщност, мисля си в такива моменти, живей ти в Люлин 19 години и ще разбереш, че твоето отношение към квартала е само бледа сянка на моето такова.

Соу-соу, противно на всичко, не смятам да пиша пост за предимствата (ъм?) и недостатъците на този квартал-град-държава. Друга ми е идеята, но след мъничко за нея.

Основният плюс на северозападното изложение на стаята ми е, че се чувствам съпричастна със всяка климатична промяна навън. През лятото е безумно топло, зимно време определено е клинч, а всеки повей малко или много ми влиза за компания. Дори след поставянето на изолация ситуацията не се промени кой знае колко. А може би аз съм твърде капризна...

Но като компенсация на всичко това си имам изглед към всички залези, които Небесният Дизайнер е в състояние да ми предложи. Удобно облегната на рамката си водя подробни анализи за цветовото и детайлното решение на всеки свършек на деня… стига да съм в подходящото настроение :)

Ей-на:

23.07.08; 20.18

07.08.08; 20.27

25.08.08; 19.17

08.09.08; 19.33
07.01.08; 17.36
17.05.07; 20.22
11.07.07; 20.59
08.07.08; 20.46
11.07.08; 20.15

10 коментара:

Bla каза...

В "Люлин" може и да е шит, но със сигурност не е най-шитавото място в София... Ако изобщо това може да бъде някакво успокоение. :) А пейзажите са яки.

Vessy Stag каза...

Хах, да. Винаги има и по-зле :)
Инак мерси. Един твой пост преди време беше вдъхновение за този :)

Bla каза...

Предположих. :)

Alexey каза...

Да не съм чул нищо лошо за нашия квартал! Люлин über alles! :))

Bla каза...

Ама разбира се! :)

PS Вес, някакъв update скоро?

Vessy Stag каза...

@ bla
Хех... от цифра време вече се каня...
Ако си навит да ми го напишеш? ;)
Липсват не толкова идеи, колко желание.... Ши*ан ноември :/

Bla каза...

Шибан сезон, I agree. Но не се наемам да те замествам в писането на твоя блог, само ше го напълня със зомбита и пички и ше му разваля фасона. :D Чакаме нов пост. ;)

humanobserver каза...

Wow thay are really really amazing shots ! which camera did you use for that ?

Vessy Stag каза...

@ humanobserver
Oh, thank you very much :)
With Kodak C643 - nothig special. Just amazing sunsets, they always look great :)))

Unknown каза...

Люлин си е як квартал, единственото лошо е, когато си в центъра посред нощ и трябва да се прибираш... такситата са писващи и смучат много кинти, а и да гониш последния влак е тъпо... в 23 часа тъкмо ти се отваря глъдката...

Но след повече от 20 години в Люлин, с всичко се свиква...

А и си има своите достойнства... примерно никога не се случва да се застои въздуха - винаги има някакво течение, а точно сега е баси пронизващия вятър! :D